NEW YORK (AP) – Sytë e Placido Domingos u perlotën dhe zëri i tij u drodh. Pasi ka interpretuar dhjetra personazhe gjatë një gjysmë shekulli në skenën e Metropolitan Opera House, ështe emocionuar duke qene vetvetja.

“Për ne, këngëtari i operës, është ashtu siç ka thene Frank Sinatra: New York, Nju Jork, nëse ja ke dale mbane, e ke bërë kudo”, tha këngëtarja 77-vjeçare nga Spanja, të premten mbrëma kur ai u nderua në skene për 50 vjetorin e debutimit të tij ne Met.

Karriera e Domingos me Met filloi disa ditë përpara se te ishte caktuar, më 28 shtator 1968, kur ai zëvendësoi te pambrojturin Franco Corelli ne rolin e Maurizios në “Adriana Lecouvreur” të Çileas me Renata Tebaldin në rolin kryesor dhe drejtimin e Fausto Clevas. Performanca e Domingos të premten në rolin kryesor të “Gianni Schicchit”,opera e tretë e Pucinit “Il Trittico” ishte roli i tij i 52-të dhe paraqitja e 695-të në Met si këngëtar dhe drejtues orkestre.

Gjatë një ceremonie pas hapjes se operas”Il Tabarro”, menaxheri i përgjithshëm i Met,Peter Gelb i dha Domingos një serë dhuratash.

“Qëkurse e keni zotëruar këtë skenë për gjate gjithë karrierës tuaj, mendojme tju japim një pjesë të saj. Pra, kjo ishte hequr nga skena më parë këtë javë, “tha Gelb përpara se ti jepte një copë dyshemeje.

Pastaj ai i paraqiti Domingos xhaketën e tij të lëkurës nga një shfaqje e viteve 1990, “Otello”e Verdit, e cila ishte zhytur në ar për të shënjuar përvjetorin e artë.

“Kjo ju vë ju dhe Elvis në të njëjtën klasë,” tha Gelb.

Gruaja e Domingos, Marta, djali Alvaro dhe dy nipërit e medhenj kane asistuar shfaqjen e një montazhi te karrierës se Domingos, duke përfshirë një skenë nga “Sesame Street” me Mis Piggy.

“Brezat shkojnë, shkojne, shkojne. Jam shumë i lumtur që mbijetova “, tha Domingo.

Disa buqeta lule u hodhën nga audienca.

“Ka disa prej jush që keni qenë në debutimin tim,” tha ai. “Ju jeni gjykatësit. Ju jeni ata që e bëjnë një artist. Pra, në sajën tuaj unë vij nga një gjysëm shekulli “.

Një tenor për pjesën më të madhe të jetës së tij, Domingo kaloi në pjesët e baritonit rreth një dekadë më parë. Ai ka kënduar 150 role,per llogari te tij.

“20 vitet e fundit, mua më duken se janë pesë,” tha ai pas ceremonisë, “Koha kalon kaq shpejt. Dikush dëshiron që koha, ndoshta ne mund ta bëjmë atë të lëvizë ngadalshem tani e në vitet e ardhshme “.

Domingo mori një ovacion rreth 2 minuta kur u prezantua. Katër kolegë të famshem u njohën nga audienca: Martina Arroyo, Sherrill Milnes, Teresa Stratas dhe James Morris.

“Unë mendoj se Placido është një mrekulli, dhe një nga pjesët më të mahnitshme të tij është Marta”, tha Stratas.

Milnes së pari ka punuar me Domingon në Guadalajara, Meksikë, gjatë “Lucia di Lammermoor” të Donizettit dhe “Il Barbiere di Siviglia” (Berberi i Seviljes) e Rosinit.

“E dija se kishte një muzikalitet të veçantë, sepse ishte një tenor që mund të llogaritej. Pra, nëse thoni, mbaj dy rrahje ose katër rrahje ose tre rrahje apo çfarëdo – bum! Ju e keni atë, “tha Milnes. “Asnjë tenor tjetër nuk e ka bëre këtë. Dhe shumojeni atë një mijë herë. Është crescendi, decrescendi, të gjitha gjërat e adhuruara muzikore. Ai është kaq i fortë në këtë , ndoshta më i miri. ”

Domingo është i njohur për energjinë e palodhur. Morris e kujtoi duke bërë debutimin e tij në rolin e Iago-s në Met perkunder Otello-s së Domingo-s, në vitin 1995.

“Nëse ai kishte dy ditë pushim ose tri ditë pushim, ai vinte këtu, shkonte poshtë në Acapulco apo çfarëdo,” tha Morris. “I thashë, Placi, ti je si një peshkaqen, nëse ndalon së notuari, do të mbytesh”.

Veritas.com.al/