Shprehimisht në raportin e Venecias, thuhet se «kompetencat e parashikuara në rastet e emergjencave parashikuar në nenin 170 nuk mund të shërbejnë si bazë ligjore për shtyrjen e zgjedhjeve nga ana e Presidentit.. »

Presidenti edhe në kontekstin e një qëllimi të ligjshëm, në kushtet kur as Kushtetuta dhe as Kodi Zgjedhor nuk i jep atij legjitimitetin për të vepruar, nuk mund të veprojë

Citimi nga raporti : (prg73 : Si përfundim, edhe nëse Presidenti mund të ketë ndjekur një qëllim të ligjshëm, as Kushtetuta dhe as Kodi Zgjedhor nuk vendos ndonjë fuqi të përgjithshme për Presidentin që të anulojë zgjedhjet dhe të caktojë një datë të re. » (prg.69 :Ndërsa gjatë një gjendje lufte, katastrofa natyrore etj zgjedhjet nuk mund të mbahen për shkak të rrethanave objektive që nuk lidhen me mungesën e konkurrencës demokratike, çështja e mosbesimit të publikut në zgjedhje dhe të bojkotimit të zgjedhjeve nga një pjesë e madhe e spektrit politik është një argument subjektiv dhe jo një pengesë objektive përmbajtjen e zgjedhjeve.

Veritas.com.al/