Uashington (AFP) – Google tha të mërkurën se do të krijojë një fond emergjence për të ndihmuar mediat lokale të lajmeve që përpiqen të mbajnë operacionet përballë pandemisë koronavirus.
Gjigandi i internetit nuk dha ndonjë shifër specifike për fondin e tij, por tha se do të ofrojë grante që variojnë nga “mijëra dollarë më e pakta” për operacionet më të vogla deri në “dhjetëra mijëra për redaksitë më të mëdha”.
Levizja vjen me sektorin e mediave që përballet me pengesa të thella që vijnë si rezultat i bllokimit global të konsumit, një rënie e fortë ekonomike dhe një frenim i të ardhurave nga reklamat nga të cilat varet shumë media.
“Lajmet lokale janë një burim jetik për t’i mbajtur njerëzit dhe komunitetet të lidhur me kohën më mirë,” tha zëvendespresidenti i Google News Richard Gingras në një deklaratë.
“Sot, ajo luan një funksion edhe më të madh në raportimin e bllokimeve lokale ose urdhrave të strehimit në shtëpi, mbylljes së shkollave dhe parqeve, dhe të dhëna se si COVID-19 po ndikon në jetën e përditshme.”
Gingras tha se fondi do të hapet për mediat “qe prodhojne lajme origjinale për komunitetet lokale gjatë kësaj kohe krize”, me aplikime që duhen plotesuar deri më 29 Prill.
“Në fund të procesit, ne do të njoftojmë se kush ka marrë fonde dhe se si botuesit jane duke i shpenzuar paratë,” tha ai.
“Ne besojmë se është e rëndësishme të bëjmë atë që mundemi për të lehtësuar presionet financiare në redaksitë dhe do të vazhdojmë të shohim mënyra të tjera për të ndihmuar me më shumë duke njoftuar së shpejti.”
New York Times ka vlerësuar se gazetat kanë shkurtuar 28,000 vende pune si rezultat i krizës shëndetësore dhe ndikimit të mëpasshëm ekonomik.
Mediat e tjera kanë shkurtuar gazetarët ose kanë njoftuar uljen e pagave.
Facebook më 30 Mars tha se po dhuronte 100 milion dollarë për të mbështetur organizatat e lajmeve që u dëmtuan globalisht nga pandemia e koronavirusit. Kjo përfshin 25 milion dollarë në grante dhe shpenzime të mëdha për reklamat nga gjigandi i mediave sociale.
Në muajt e fundit Facebook dhe Google kanë rritur përpjekjet për të ndihmuar organizatat e lajmeve, pas kritikave që mbizotërimi i tyre në reklamimin në internet ka bërë të vështirë për mediat të përfitojnë nga operacionet dixhitale.
VERITAS.COM.AL/