Caleb Parke | Fox News

Me pasiguri në mes të pandemisë së koronavirusit dhe shumë njerëzve të mbërthyer në shtëpitë e tyre, njerëzit po porosisin libra në internet, veçanërisht Librin e Mirë, sipas shitjeve nga botuesit më të mirë Christian.

Ndërsa shumica e Amerikanëve e kanë Biblën, një përqindje e madhe thonë se ata kurrë nuk e kanë lexuar atë.

Por kjo mund të ndryshojë.

Alabamaaster Co., një biznes i vogël në Kaliforni që shet libra të Biblës për brezin e Instagramit, pati një rritje prej 143 përqind në krahasim me vitin e kaluar.

“Në këtë pandemi të pashembullt që ndryshon jetën , njerëzit po kërkojnë shpresë dhe restaurim,” tha Brian Chung, bashkëthemelues dhe drejtor biznesi i Alabamaaster, për Fox News.

“Edhe mes vuajtjeve dhe vështirësive financiare ne vazhdojmë t’i shohim njerëzit të angazhohen me Alabaster duke shfrytëzuar burimet tona falas dhe duke blerë Biblën si dhurata inkurajuese për të dashurit,” shtoi ai. “Ne besojmë se njerëzit janë duke blerë Biblën sepse ka një dëshirë të madhe për t’u lidhur me Perëndinë, për të gjetur kuptimin dhe për të provuar paqen.”

Në përpjekjen për t’ja u kthyer mbrapsht, Alabaster po dhuron 100 përqind të të ardhurave nga njëri prej librave të tyre për ata në linjat e përparme që luftojnë koronavirusin, si dhe bizneset e tjera të vogla, ata që po përballen me pasiguri.

LifeWay Christian Resources gjithashtu patën një rritje prej 62 përqind javën e kaluar në krahasim me vitin e kaluar.

“Ne besojmë se kjo nuk është rastësi, pasi njerëzit shpesh shkojnë në Bibël si një burim shprese në kohë krize dhe pasigurie,” tha Ben Mandrell, Drejtori i Përgjithshëm i LifeWay. “Njerëzit tërheqin shpresë nga Shkrimi sepse në të shohin një Zot që është me ne gjatë vuajtjeve tona”.

Tyndale raporton se shitjet e Life Application Study Bible u rritën me 44 përqind krahasuar me vitin e kaluar, si dhe rritje në Bibla të tjera të shitura në dyqanin e tyre në internet. (Tyndale / Alabamaaster Co)

Mandrell shtoi, “Bibla, si fjalët e Zotit për ne, është një kujtesë që Ai nuk na lë të ecim vetëm në periudhat e vështira”.

Dhe Tyndale gjithashtu ka parë një rritje, veçanërisht për Life Application Study Bible, Immerse Bible për grupe studimi dhe Bibla të tjera në dyqanin e tyre në internet.

“Nuk është për t’u habitur që njerëzit drejtohen tek komoditeti dhe qartësia e Biblës në kohë telashesh dhe pasigurie,” tha Jim Jewell, drejtori i komunikimit i Tyndale House Publishers. “Ne e kemi parë këtë në Tyndale House gjatë muajit të fundit, me shitje të larta të Biblës dhe angazhime në platformat tona në mediat sociale.”

VERITAS.COM.AL