Facebook kohët e fundit deklaroi se kompania ka në plan të shtojë rregullat rreth reklamave politike në platformën e mediave sociale përpara zgjedhjeve te BE-se këtë pranverë.

Reuters raporton se platforma e mediave sociale Facebook kohët e fundit premtoi të shtrëngojë rregullat dhe të mbikëqyrë reklamat politike që qarkullojnë në sitin e saj; kjo duket të jetë bërë për të mbretëruar në ndikimin e jashtëm në zgjedhjet qe i paraprijnë zgjedhjeve evropiane të këtij viti. Shefi i Çështjeve Globale i emëruar se fundi nga Facebook, Nick Clegg, tha në një konferencë shtypi: “Ne do të kërkojmë që ata që dëshirojnë të publikojnë njoftime politike të jenë te autorizuar, dhe ne do të publikojme një deklarim “paguar per” ndaj reklamave te tilla’.

Clegg deklaroi se instrumentet e reja të reklamimit politik do të fillojnë në fund të marsit dhe synojnë të mbrojnë integritetin e zgjedhjeve të Bashkimit Evropian që do mbahen në pranverë. Facebook ka në plan të lancojë instrumentet ne nivel global para fundit të qershorit, por do të lancojë instrumentet në Indi në shkurt përpara zgjedhjeve të vendit; në mënyrë të ngjashme, Ukraina dhe Izraeli gjithashtu do të marrin akses për këto instrumente.

Clegg deklaroi se këto instrumente të reja janë të ngjashme me ato tashmë të vendosura në SHBA dhe të gjitha reklamat politike në platformë do të ruhen në një bibliotekë publike online deri në shtatë vjet dhe do të japin informacion të detajuar mbi reklamat. Ky informacion do të përfshijë sa para u shpenzuan në reklama, përshtypjen dhe mbulimin e saj dhe te dhenat demografike që kane parë reklamën.

Facebook gjithashtu ka në plan të nisë dy qendra të reja rajonale të operacioneve që synojnë monitorimin e përmbajtjeve të lidhura me zgjedhjet në zyrat e tyre në Dublin, Irlandë dhe Singapor. Clegg mohoi pyetjet në lidhje me faktin nëse sitet e mediave sociale shesin informacionin e perdoruesve tek reklamuesit, duke deklaruar: “Shitja e informacionit të njerëzve tek reklamuesit jo vetëm që do të ishte gjë e gabuar, por do të minonte mënyrën se si bëjmë biznes, sepse do të zvogëlonte vlerën unike te shërbimit tonë për reklamuesit. ”

COO i Facebook Sheryl Sandberg u shfaq në konferencën e DLD në Mynih kohët e fundit, ku deklaroi se ajo “kupton përgjegjësitë e thella që kemi”, pasi platforma përpiqet të rifitojë besimin e përdoruesve të tyre pas një viti të plotë skandalesh të përdorimit të të dhënave të përdoruesve.

“Në Facebook, këto vitet e fundit kanë qenë të vështira,” tha Sandberg gjatë fjalës së saj në konferencë. “Ne duhet ta ndalojmë abuzimin më shpejt dhe ne duhet të bëjmë më te mirën për të mbrojtur të dhënat e njerëzve. Ne kemi pranuar gabimet tona. “Sandberg deklaroi se si kompania” reflekton dhe mëson “, ka një numër veprimesh që kompania mund të ndërmarrë për të rifituar besimin e përdoruesve të tyre.

Sandberg deklaroi se kompania mund të punojë për të investuar në sigurinë dhe sigurinë e platformës; duke ndërmarrë hapa të mëtejshëm për të mbrojtur ndërhyrjen ndaj zgjedhjeve; duke u fokusuar në heqjen e llogarive të falsifikuara dhe informacionit të rremë nga platforma; rritjen e transparencës në kompani dhe së fundi, duke ndihmuar përdoruesit të ndihen sikur ata të kenë kontroll mbi informacionin e tyre personal.

Sandberg ende duket pozitiv për të ardhmen e kompanisë, duke thënë se: “Ne duhet [të ndërmarrim veprime] sepse kaq shumë njerëz përdorin teknologjinë për mirë” dhe duke shtuar se Facebook është bërë një nga platformat më të mëdha të krijimit të vendeve të punës në botë. Sandberg përfundimisht deklaroi se Facebook ishte “shumë larg nga ajo qe duhet te jete”.

Veritas.com.al/