Ka dy çështje të mëdha amerikane që së shpejti do të pasqyrohen në portofolin tonë. Njëra ka të bëjë me dollarin dhe tjetra të ashtuquajturit gjigandë të web-it (nga google te facebook). Dollari po humbet vlerën.

Nicola Porro  –

Analizë financiare/

Dollari po humbet vlerën. Ose më saktë, krahasuar me marsin, që nga fillimi i emergjencës Coronavirus, monedha amerikane ka regjistruar një nënçmim prej 10 përqind kundrejt një shporte të valutave ndërkombëtare. Arsyeja, sipas analistëve, është mjaft e thjeshtë dhe lidhet me vaksinat. Ato janë drita në fund të tunelit për të gjitha ekonomitë. Por mbi të gjitha për atë amerikane për dy arsye me sa duket konfliktuale. E para është se vaksina është bërë në SHBA dhe do të shpërndahet dhe administrohet më gjerësisht atje. Dhe e dyta ka të bëjë me të ashtuquajturat parajsa të sigurta: në pasigurinë aktuale për ekonominë globale, asetet financiare amerikane konsiderohen si një depo më e besueshme vlere sesa tregjet e tjera më të brishta ose më pak transparente. Por me përfundimin e pandemisë, SH.B.A. nuk është më e vetmja strehë e sigurt: disinvestohet dollari, për të kërkuar ndonjë aktivitet që është rritur më pak.

Çështja e dytë ka të bëjë me naftën. Ne nënkuptojmë petrolin e ri, i cili është ai i të dhënave. The Economist, disa javë më parë, dha zgjidhjen e tij: më shumë konkurrencë. Por jo stili i viteve 70 dhe 80. Më shumë konkurrencë nënkupton, për shembull, transportueshmërinë falas të të dhënave personale nga një platformë në tjetrën. Gjëra të komplikuara dhe të vështira për tu zbatuar në praktikë. Por do të ishte një revolucion. Fraza klishe, por e vërtetë, sipas së cilës nëse “shërbimi është falas, produkti je ti”, i cili është pak a shumë modeli i biznesit i kërkimeve në internet, ose i faqeve të rrjeteve sociale, mund të shpërbëhet në të ardhmen jo shume te larget. Bëhet fjalë për braktisjen e recetave tradicionale të antitrustit, për të miratuar masa më pragmatike dhe efektive. Të mendosh me kujdes është ajo që ndodhi me telefoninë, e cila njëzet vjet më parë, në epokën e para internetit, përfaqësonte kampionët e tregut.Epo ne të gjithë e njohim praktikën e transportueshmërisë së numrave. Nëse oligopolin ose monopolin nuk e çmonton nga lart, rrezikon ta shkatërrosh atë nga poshtë.

Kësaj i frikësohen te mëdhenjtë e Silicon Valley. Sigurisht, duke i parë të marre ne pyetje disa ditë më parë nga senatorët amerikanë për çështjet e fjalës së lirë e bën të qartë se kush është përgjegjës. Topi sigurisht nuk është në duart e atyre që kanë një vend në senatin më të rëndësishëm në botë. Mjekra prej hipster e bosit te Twitterit ulur në një kabinë virtuale në një vend të hapur në San Francisco vlen më shumë sesa një vend në Uashington. Dëgjoni vetëm një pjesë të dialogut.

Senatori Republikan: Po pse censuroni frazat e Trump për manipulimet elektorale?

Mjekra e Twitter: Ne censurojmë lajmet e rreme.

Senatori Republikan: Kam lexuar shumë herë në Twitter se Holokausti është një gënjeshtër, pa pasur asnjë qëndrim nga ana e juaj.

Twitter: Mirë, por ç’hyn kjo. Ne nuk luftojmë dezinformimin në përgjithësi, por vetëm atë në lidhje me emErgjencën shëndetësore dhe manipulimin e informacionit gjatë fushatave elektorale.

Dreq, çfarë veshje e bukur qepur sipas përmasave. Dhe tjeter, dje hap rrjetin social Barbetta dhe shoh këtë eksitim të shkruar nga një gazetar i mirë italian: “Meqenëse nuk mund të bëhet ski, u rekomandoj mohuesve një udhëtim në Suedi, këtu shpresuan për imunitetin e tufës, dhe favorizuan një masakër, 6500 vdekje me 10 milion banorë, sikur të ishin 65 mijë në Itali ».

Kjo ka të bëjë me aritmetikën. Përqindja nuk është ajo e treguar në tweet.

Në një model liberal, gazetarit duhet t’i jepet liria të shkruajë atë që dëshiron, edhe nëse nuk i ben mire llogarite. Shpresojmë që ata që e lexojnë do ta kuptojnë. Përndryshe ndeshja është pothuaj e humbur.

Ja pra,midis dollarit dhe gjigandeve te web-it luhet ndeshja e vërtetë ekonomike e dekadës së ardhshme. Çdo gjë tjetër është Covid.

VERITAS.COM.AL/