Në qoftë se problemet e gamës dhe të çmimit të baterisë mund të zgjidhen, ndalimi i makinave me diesel dhe patrol, nuk mund të diskutohety.
Nga: Ross Clark/
Kur dëgjova deklaratën e qeverisë se makinat me patrol dhe me diesel do të ndalohen aty nga viti 2040, unë mbeta, siç bëj shpesh para gjërave që më zbavisin. Ndoshesha në arkivën e re të British Pathé. Gjeta një film të vitit 1967 që pasqyronte provat e një makine prototip, Mini, thuajse e përafërrt me eksperimentin që u bë nga Ford.
Pas kësaj erdhi ky parashikim që na shijoji, që u përhap me tone të përmbajtura: ‘Në pak vitet e ardhshëm është perspektiva që të shikojmë miliona nga këto makina në rrugë’.
Tipi i makinave eketrike nuk shkoi gjatë. A u zëvendësuar Harold Ëilson dhe bëri atë që bëri edhe Michael Gove, Sekretari i Ambientit në Britaninë e Madhe. Ai mund të bënte të njëjtën gjë, mund të kalonte ligjin që ndalon makinat me patrol dhe diezel që nga viti 1990- dhe vendi mund të ishte ç’makinizuar virtualisht kur viti erdhi, 1990.
Pse të mbetemi peng i të ardhmes ne tani?
Manifesti i konservatorëve, i publikuar në Maj, sugjeronte thjesht: “Ne duam thuasje çdo veturë dhe autobuz që në vitin 20150 të kenë mbaruar misionin e tyre, misioni të jetë zero. Për këtë do të investoheshin 600 milionë sterlina që nga viti 2020 për të ndihmuar në arritjen e objektivit’.
Akoma, sot e kësaj dite, sipas planit të zhvillimit të qeverisë për trajtimin e emisioneve të oksidit e nitrogenit, i publikuar vitin e kaluar, ky mision ka evoluar në drejtimin para- njoftimit mbi ndalimin e makinave me diesel dhe patrol. Kjo kishte jehonë edhe në deklaratën e qeverisë franceze në fillim të këtij muaji…
(CONTINUED)
Veritas.com.al/