Janë rikthyer në normalitet të plotë shërbimet publike në e-Albania.
Kështu ka bërë me dije Agjencia Kombëtare e Shoqërisë së Informacionit (AKSHI) në një njoftim për mediat të premten e 12 gushtit.
Ajo shkruan se pas thuajse katër javësh kundërveprimi intensive ndaj agresionit kibernetik, shërbimet online për qytetarët dhe bizneset janë normalisht të aksesueshme.
Tashmë platforma e-Albania aksesohet dhe nga jashtë territorit të Republikës Shqipërisë dhe mund të aplikohet për 36 shërbimet konsullore.
AKSHI njofton se stafi i inxhinierëve po punon për të kthyer në normalitet dhe shërbimin e fundit të mbetur: njehsimi i diplomave dhe certifikatave të lëshuara nga institucionet e huaja.
Në njoftim shprehet mirënjohja e institucionit për të gjithë punonjësit e ekipit që ia dolën të rikuperojnë shërbimet publike online, si dhe skuadrën speciale të Microsoft për ndihmën e ofruar gjatë gjithë këtyre ditëve.