LUCAS NOLAN

 

Në një artikull të fundit, Wall Street Journal përshkruan sesi Kina ka filluar përhapjen e mesazheve virale në përpjekje për të formuar narracionin e pandemisë së koronavirusit Wuhan. Daljet e mediave të drejtuara nga shteti komunist u lejuan nga Twitter dhe Facebook të përmbytin platformat e tyre me postime që zhvlerësojnë përpjekjet Amerikane për të ndaluar pandeminë e virusit Kinez, si dhe postimin e dezinformatave për vetë koronavirusin e Wuhanit.

Wall Street Journal shkruan në një artikull të titulluar “Kina shtyn mesazhe virale për të modeluar narrativën e koronavirusit”,sipas të  cilës Kina ka blerë reklama në faqet e mediave sociale Amerikane duke adoptuar taktika në internet të ngjashme me fushatat e dezinformimit Rus në përpjekje për të modeluar narracionin ndërkombëtar rreth përgjigjes ndaj koronavirusit.

Breitbart News kohët e fundit raportoi se media shtetërore Kineze po poston reklama politike të padeklaruara në Facebook dhe Instagram në përpjekje për të minimizuar rolin e Kinës në pandeminë e koronavirusit te Wuhanit dhe duke fajësuar Presidentin Donald Trump. Tre media të shtetit kinez, Xinhua, China Central Television,dhe Global Times,kanë synuar reklama drejt përdoruesve në të gjithë botën në Anglisht,Kinezce dhe Arabisht.

Njoftimet thuhet se janë parë me miliona herë dhe ekzaltojne përpjekjet e Kinës në luftën kunder koronavirusit ndërsa minimizojnë përpjekjet ne vendet e tjera. Artikujt e portretizojnë Presidentin Trump si të gabuar dhe racist dhe sugjerojnë që virusi mund ta ketë origjinën në Shtetet e Bashkuara. “[Kina] ka ndërmarrë masa të rrepta dhe të forta dhe e ktheu tendencën e koronavirusit,” thuhet në një njoftim. Një tjetër citon: “Përçarja e Trumpit ndaj Kinës ka pasoja të rënda.”

Të gjitha njoftimet në fillim publikoheshin pa një deklaratë të mos përgjegjësisë politike që u lejonte atyre të fshihnin informacionin se kush ishin synimet e njoftimeve dhe nga e kishin origjinën. Disa nga artikujt u përqëndruan në përdorimin nga presidenti Trump të termit “virusi Kinez” për të përshkruar koronavirusin, ndërsa të tjerët nxorën në pah deklaratat e presidentit Kinez Xi Jinping.

Tani, WSJ deklaron se Kina ka rritur më tej përpjekjet e saj propagandistike, duke shkruar:

Përpjekjet përfshijnë blerjet e reklamave në Facebook Inc. duke promovuar armët e mediave shtetërore Kineze në gjuhën Angleze, si dhe postimet atje dhe në platformën e Twitter Inc. që në disa raste zhvlerësojnë përpjekjet e SHBA në luftën ndaj pandemisë globale,thane studiuesit.

Nga mesi i shkurtit deri në fillim të marsit,faqet e mediave sociale të lidhura me mediat shtetërore Kineze postuan më shumë se 3,300 herë në ditë,trefishi i rasteve normale, sipas Recorded Future, një firmë këshilluese për sigurimin e kibernetikës në Somerville, Mass. Këto dalje ishin kryesisht aktive në Facebook dhe Twitter, treguan kerkimet.

 

WSJ foli me Vanessa Molter, një studiuese në Observatorin e Internetit të Stanfordit,që përshkroi se si Kina po përhapte dezinformacion:

 

Ndërsa të dielën,China Plus News, një faqe interneti në gjuhën Angleze e operuar nga China Radio International e drejtuar nga shteti, po drejtonte reklama duke promovuar një podkast me titull “Coronavirusi: Cfarë po ndodh vërtet”. Podkasti,i cili filloi transmetimin e episodeve të rregullta në 8 Mars,përmban informacione dhe mendime mbi pandeminë e koronavirusit,të ofruar nga perspektiva Kineze.

Në një episod, podkasti thotë se askush nga 42,000 punonjësit e mjekësisë që veprojnë në Provincën Hubei për të luftuar pandeminë nuk ishte infektuar me virus.Ky afermacion shëndetësor bie në kundërshtim me raportimin e Wall Street Journal, i cili zbuloi se punonjësit e mjekësisë në Kinë ishin të infektuar sepse nuk kishin pajisje të duhura dhe trajnime.